czwartek, 20 lutego 2014

Od Ethana cd Octavii



Dziewczyna nic nie odpowiedziała więc po prostu wyszedłem z basenu się przebrać. Coś podpowiadało mi, że Allison nie wytrzyma już długo z moją nadpobudliwą suczką. Zgadłem bo wracając do budynku szkoły usłyszałem wesołe szczekanie i głos Allison.
-Ness! Chodź tu bo w końcu naprawdę cię zastrzelę!- Krzyknęła Allison. Powoli do niej podszedłem.
-I tak tego nie zrobisz.- Powiedziałem. Na dźwięk mojego głosu dziewczyna odwróciła się i wycelowała w moją głowę pistolet, który najwyraźniej trzymała dotąd w dłoni. Lufa jej pistoletu była kilkanaście centymetrów od mojej głowy.
-Co tu się dzieje?- Spytał ktoś za moimi plecami. Allison przeniosła lufę na tego kogoś, a ja odwróciłem się wyjmując swój pistolet. Spojrzałem na dziewczynę i momentalnie opuściłem broń. Przede mną stała zupełnie zdezorientowana Octavia.
-Przepraszam.- Powiedziałem. Allison spojrzała na mnie i po chwili również opuściła pistolet.

Octavia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz