poniedziałek, 24 lutego 2014

Od Josha cd Natie

-Marzę o tym- powiedziałem.
-Kto pierwszy!- krzyknęła dziewczyna i zaczęła biec do jacuzzi. Kompletnie nie byłem przygotowany więc wskoczyła do jacuzzi pierwsza, a ja tuż po niej
-Oooo jak fajnie- rozkoszowałem się ciepłą wodą i masażem
-No i czyj to był pomysł, no czyj?- pytała usmiechnięta dziewczyna
-Twój kochanie- powiedziałem i pocałowałem Natie w policzek. Siedzieliśmy jeszcze chwilę w ciepłej wodzie, a ja w tym czasie zrobiłem Natie masaż pleców. Gdy wyszliśmy szybko owinęliśmy się ręcznikami i poszliśmy przebrać.
-Musimy częściej tu przychodzić- powiedziałem zadowolony do Natie
-Też tak myślę- przyznała dziewczyna- Chodź mam pomysł- powiedziała Natie, złapała mnie za rękę i zaczęła za sobą ciągnąć
<Natie jaki masz pomysł? ^^>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz