piątek, 21 lutego 2014

Od Mirona cd Leilene

-Dyrektorka się tak łatwo nie podda-oznajmiłem- rozmawiałem z nią trochę...
-O mnie?
-W sumie to o każdym. Dobra przejdźmy do rzeczy. Na razie dostajesz miesiąc prac "społecznych". Masz też zawieszenie na 2 miesiące, jeśli coś przeskrobiesz to dostajesz automatycznie kolejny miesiąc prac. Musisz wstawać codziennie około 5 rano i np. sprzątać szkołę, cmentarz, nakrywać na stołówce i takie tam.
-Nie wywalą mnie?
-Nie. To dałoby Ci za dużo satysfakcji. Teraz druga sprawa. Nie wiem czy sama ćpałaś czy...
-NIC NIE ĆPAŁAM!- warknęła dziewczyna przerywając mi
-czy ktoś Ci coś dał ale masz bardzo poważny uraz. Jest prawdopodobieństwo, że kiedy zemdlałaś to wtedy ktoś Ci coś podał. Nie przypominasz sobie czegoś? To znaczy nie znasz tego chłopaka? Albo czy potrafiłabyś go opisać?
<Leilene?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz