piątek, 21 lutego 2014

Od Freda cd Allison

-Do zobaczenia- rzuciłem za odchodzącą dziewczyną. Reszta dnia minęła mi w miarę spokojnie. Wygłupiałem się z Mironem, pouczyłem się trochę i takie tam. Wieczorem rozmyślałem trochę o szkole i uczniach, po czym zasnąłem.
***Następnego dnia***
-Świetnie nie ma to jak zacząć dzień od matematyki- pomyślałem. Pani Sidonia tłumaczyła nam materiał, który właśnie omawialiśmy ale jakoś nie miałem ochoty jej nawet słuchać. Zazwyczaj uważam na jej lekcjach, bo mimo wszystko należy jej się szacunek ale nie dzisiaj... Allison siedziała kilka ławek ode mnie. Wziąłem kawałek papieru napisałem do niej wiadomość i rzuciłem karteczką prosto w jej ramie. Dziewczyna odczytała karteczkę i złapała za długopis, żeby odpisać.
***Tekst z karteczki***
Zapomniałem powiedzieć Ci wczoraj smacznego :) Mam jeszcze jedno pytanie ale jak nie chcesz to nie musisz odpowiadać... Dlaczego Ethan u Ciebie mieszka?
Ps. Masz dzisiaj czas po lekcjach, żeby się spotkać? ^^
<Allison?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz