czwartek, 27 lutego 2014

Od Freda cd Nicole

-Ten dupek Mirona zajął mi łazienkę- odpowiedziałem
-Już myślałam, ze mnie wystawiłeś
-Ciebie? Nigdy- uśmiechnąłem się- Pięknie wyglądasz- pochwaliłem dziewczynę, gdy udało mi się ją całą obejrzeć
-Dziękuję- odpowiedziała, a ja w tym samym czasie złapałem ją za rękę i zaprowadziłem na sam środek parkietu. Akurat leciała wolna piosenka. Objąłem Nicole w pasie, a ona założyła swoje ręce na mojej szyi.
-Czas na taniec najpiękniejszej pary na tym balu- szepnąłem na ucho Nicole, a ona automatycznie się uśmiechnęła. Tańczyliśmy tak kilka minut, aż piosenka się skończyła. Puściłem Nicole, a ona zdjęła ze mnie ręce. Chciała odejść, ale jej nie pozwoliłem i złapałem ją za ręce. Wokół wszyscy tańczyli. Patrzyłem Nicole prosto w oczy
-Kocham Cie- powiedziałem cicho, ale też na tyle głośno, żeby wszystko usłyszała. Następnie złączyłem nasze usta i pocałowałem namiętnie dziewczynę.
<Nicole?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz