piątek, 21 lutego 2014

Od Natie cd Josha


-Nic. Już nic.-Ofuknęłam go, lecz potem uśmiechnęłam się i wycelowałam w niego palec.-Zemszczę się.
-Już to widzę.-zaśmiał się Josh, a ja chlusnęłam na niego wodą. Nie dążył się uchylić, więc został oblany, co i tak nie zmieniło tego, ze był mokry po wskoczeniu do basenu. Widziałam, że on też chciał mnie oblać, więc zanurkowałam szybko. Korzystając z okazji złapałam Josha za nogę i pociągnęłam powodując tym samym, że się wywalił. Gdy on był już w wodzie ja szybko odpłynęłam w kierunku drabinki. Gdy Josh się wynurzył, ja stałam już na płytkach, poza basenem.
-Ej!-zaśmiał się wychodząc z basenu.
-Nu, szto?-spytałam z niewinną minką. Josh podszedł do mnie i pocałował mnie lekko w czubek mokrej głowy.
-Mówiłem Ci już kiedyś, że kocham ten Twój rosyjski akcent?-spytał. Kiwnęłam lekko głową.
-Co powiesz na jacuzzi?-spytałam uśmiechając się lekko.
Josh? ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz