środa, 19 lutego 2014

Od Leilene cd Matt'a

Zmrużyłam oczy.
-Wydawało mi się, że szukałeś bibliotekarki - powiedziałam - Oto ona!
Wskazałam niską,szczupłą, na oko czterdziesto-paroletnią kobietę.
-Ekhm..dzięki - mruknął coś pod nosem i podszedł do kontuaru
Ja zaczęłam w myślach spisywać książki, których nie dokończyłam czytać przez chłopaka. Odruchowo zaczęłam bawić się nożem. Nagle zaatakowała mnie bibliotekarka.
-Mówiłam ci, że jeśli chcesz utrzymać swoje pobyty tutaj w tajemnicy masz nie wyciągać broni w mojej obecności - ochrzaniła mnie - Schowaj to natychmiast
Przypartrywałam się jak kobieta z furią wyrywa mi broń i wyrzuca przez okno.
-Ej! - jęknęłam
-Żadne ,,ej''! - wrzasnęła - Jeszcze jeden raz, a nie będziesz miała wstępu tutaj! Ogłoszę to publicznie, jasne?!
Zazgrzytałam zębami, wyburczałam coś pod nosem i otworzyłam okno szerzej.
-Oczywiście! Teraz jak zwykle wyskoczysz przez okno! Bo co to dla ciebie! - prychnęła
Uśmiechnęłam się i zeskoczyłam z pierwszego piętra. Zaczęłam rozglądać się za bronią.
-Tego szukasz? - spytał Matt z nożem w ręku
Wyrwałam mu broń.
-Jak się tu dostałeś? - zapytałam
-Normalnie. Schodami. - odparł - Wyszedłem z biblioteki, gdyh ta szalona kobieta zaczęła wrzeszczeć. Idę po chodniku, a tuż obok mojej głowy spada nóż, a po chwili ty. Kto tu powinien zadawać pytania?
Prychnęłam rozbawiona.
-Niech ci będzie - mruknęłam - Co chcesz się dowiedzieć?
?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz